Zestaw dla Administracji
do Tworzenia Dokumentów Głosem
to nowoczesne narzędzie dla Urzędów Miast, Powiatów i Gmin do tworzenia dowolnych dokumentów za pomocą głosu. Jest to również idealne rozwiązanie umożliwiające szybkie i proste tworzenie protokołów z nagranych posiedzeń Rad i Komisji. Wystarczy poddać procesowi automatycznej transkrypcji nagrany przebieg posiedzenia i odpowiednio skorygować tekst rozpoznany i wyświetlony na ekranie monitora.
Zestaw sprzętu, oprogramowania i usług dostępny w ramach niniejszej limitowanej oferty:
W skład Zestawu dla Pracownika Administracji do Tworzenia Dokumentów Głosem wchodzi wyszczególniony powyżej zestaw usług specjalistycznych oraz oprogramowanie Magic Speech Scribe Administracja (dalej MSS Administracja). Dostarczana w ramach pakietu wersja systemu dla pracowników administracji zawiera wbudowany słownik Administracja ze słownictwem specjalistycznym stosowanym w urzędach administracji państwowej.
Oprogramowanie MSS Administracja zawiera również wbudowany silnik rozpoznawania mowy działający lokalnie.
Zestaw wyróżnia się kilkoma elementami:
- Zdalnymi usługami instalacyjnymi programu na jednym stanowisku komputerowym. Usługi te obejmują nie tylko zdalną instalację ale również konfigurację ustawień systemu tak aby było możliwe przenoszenie tworzonych w programie dokumentów do dowolnego systemu informatycznego wykorzystywanego w jednostkach administracji publicznej.
- Zdalną konfiguracją systemu obejmującą zdefiniowanie podstawowych szablonów wywoływanych głosem, dostosowanie sposobu zapisu zwrotów administracyjnych do stylu pracownika administracji oraz zdefiniowanie w systemie dodatkowych specjalistycznych skrótów, wykorzystywanych w trakcie tworzenia dokumentów.
- Roczną gwarancją obejmującą, wsparcie, serwis i prawo do aktualizacji programu (możliwość skorzystania z nowych lub udoskonalonych funkcjonalności oraz aktualizacja słowników), która jest wliczona w cenę zestawu.
- Możliwość przedłużenia licencji na okres 1 roku lub 3 lat.
- W ramach Zestawu oferujemy pełne zdalne wsparcie w początkowej fazie eksploatacji (korzystania z systemu MSS Administracja) obejmujące m. in. pomoc w prawidłowej kalibracji mikrofonu, uruchomieniu programu i korzystaniu z niego w codziennej pracy. Chcemy mieć pewność, że sprzedawane przez nas oprogramowanie nie zostanie ,,ciśnięte w kąt”, a stanie się dużą pomocą , znacznie podnoszącą efektywność i komfort pracy.
W ramach posiadanych funkcji system Magic Speech Scribe oferuje m.in.:
- możliwość dyktowania oraz transferu rozpoznanego tekstu bezpośrednio do programów zewnętrznych (np. Word, Adobe Reader) i formularzy
- możliwość dyktowania tekstu w trakcie przeglądania i manipulowania dokumentami i programami na ekranie
- funkcję rozpoznawania notatek głosowych tworzonych na urządzeniach mobilnych, jak również w formie filmów (format mp4) oraz nagrań
- przeglądanie i edycję dokumentów w wewnętrznym edytorze wraz z możliwością odsłuchu
- przeglądanie plików z transkrypcją z przebiegu posiedzeń Rady/Komisji z wykorzystaniem znaczników czasowych
- wyszukiwanie słów kluczowych w rozpoznanym tekście
- funkcja dodawania własnych słów do modelu językowego
- przejrzysty interfejs
Minimalne wymagania sprzętowe dla stanowiska pracy:
- System operacyjny Windows 64-bitowy wspierany przez Microsoft
- Wbudowana karta dźwiękowa.
- Procesor Intel i5, i7 (2 gen.) lub wyższy, min. 2 rdzenie
- RAM min. 4 GB lub więcej (zalecane 8 GB),
- HDD min 100 GB.